Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Kırklareli Valiliği
T.C. Kırklareli İl Özel İdaresi
T.C. Kırklareli İl Özel İdaresi
T.C. Kırklareli İl Özel İdaresi
  • İL ÖZEL İDARE
    Hakkımızda Yönetim İl Özel İdaresine Mesaj Teşkilat Şeması Birim Müdürlükleri İlçe Özel İdare Müdürlükleri İl Genel Meclis Üyeleri İl Encümeni KVKK Politikası Köydes Köydes CBS Projesi Kamu Hizmet Standartları Mevzuat E-Bordro Görüntüleme Banka Bilgisi
  • YATIRIMLAR
    Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular İhaleler Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Stratejik Plan Yatırım ve Çalışma Programı Faaliyet Raporları Kurumsal Mali Durum ve Beklentiler Raporları Performans Programı E-İmar Sayıştay Denetim Raporları Mülkiye Müfettişliği Teftiş Raporları İl Genel Meclisi Denetim Komisyonu Raporları Yapı Ruhsatları İş Yeri Açma ve Çalışma Ruhsatları
  • İLETİŞİM
°C
22
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Hakkımızda
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı (İdari)
      • Genel Sekreter Yardımcısı (Teknik)
    • İl Özel İdaresine Mesaj
    • Teşkilat Şeması
    • Birim Müdürlükleri
      • Hukuk Müşavirliği
      • Bilgi İşlem Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
      • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
    • İlçe Özel İdare Müdürlükleri
      • Lüleburgaz İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Babaeski İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Vize İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • İl Genel Meclis Üyeleri
    • İl Encümeni
    • KVKK Politikası
    • Köydes
    • Köydes CBS Projesi
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Mevzuat
    • E-Bordro Görüntüleme
    • Banka Bilgisi
  • YATIRIMLAR
    • Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhaleler
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Stratejik Plan
    • Yatırım ve Çalışma Programı
    • Faaliyet Raporları
    • Kurumsal Mali Durum ve Beklentiler Raporları
    • Performans Programı
    • E-İmar
    • Sayıştay Denetim Raporları
    • Mülkiye Müfettişliği Teftiş Raporları
    • İl Genel Meclisi Denetim Komisyonu Raporları
    • Yapı Ruhsatları
    • İş Yeri Açma ve Çalışma Ruhsatları
  • İLETİŞİM
 

GENEL SEKRETERİMİZ ZİYA ESER TARAFINDAN İDAREMİZİN 2018 YILI HAZIRLIK BÜTÇESİ İL GENEL MECLİSİNE SUNULDU.

02.11.2017
 
01/11/2017 Çarşamba günü, 2018 Yılı Hazırlık Bütçesi İl Genel Meclisine sunuldu.
01/11/2017 Çarşamba günü, idaremiz meclis toplantı salonunda, 2018 yılı hazırlık bütçesinin sunuş konuşması, Genel Sekreterimiz Ziya ESER tarafından İl Genel Meclisine yapıldı.
  Genel Sekreterimiz Ziya ESER “2015-2019 Yılını kapsayan 5 yıllık orta vadeli III. Stratejik Planımız doğrultusunda 1 yıllık dönemi kapsayan 2018 Yılı Performans Planı, 2018 Yılı Bütçesi ve 2018 Yılı Yatırım Programı Mecliste görüşülmek üzere şu anda Kasım ayı toplantılarında gündeminizde olacak ve karara bağlanacaktır. Kasım ayında yoğun bir şekilde bu havale edilen konuların sonuçlandırılması için hem Meclisimiz hem de İdare çalışanlarıyla ortak bir çalışma temposu içinde bulunulacaktır.
 
5018 Sayılı Kamu Mali Yönetim ve Kontrol Kanununun 9. maddesi, 5302  Sayılı İl Özel İdaresi  Kanununun 31. maddesi ve Sayıştay Başkanlığının 2015 Yılı Denetim Bulguları  ile tespit edilen kriterlere uyumlu olması amacıyla, İdaremizin 2018-2022 yıllarına ait Orta Vadeli (5 Yıllık) Stratejik Plan  yapılmasına başlanılmıştır. Bütçe görüşmeleri tamamlanmadan Meclisimize sunmayı hedefliyoruz. Stratejik Plan doğrultusunda 2018 Yılı Bütçesi performans esaslı bir bütçe olacaktır.
 
İl Özel  İdaresinin 2018 Yılı Hazırlık Bütçesi, 5302 Sayılı İl Özel İdaresi Kanununun  26,30,44 ve 45 nci maddeleri ile İçişleri Bakanlığı Mahalli İdareler Genel Müdürlüğü’nün 2005/57 sayılı Genelgelerine istinaden hazırlanmış olup, yasal  süreleri çerçevesinde  İl  Encümenine  sunulmuş ve  İl Encümeninin görüş raporu ile de, İl Genel Meclisinin Kasım ayı toplantılarında  görüşülüp karara bağlanmak üzere Meclisimize sunulmuştur.
 
Hepimizin bildiği gibi; 2017 yılı Başlangıç bütçesi 51.000.000,00-TL'den yılı içinde yapılan Ek Bütçeler ile  toplam  58.550.000,00-TL'ye ulaşmıştır.
 
Şu anda bu bütçe imkanları çerçevesinde;
 
İdaremiz Yol ve Ulaşım Müdürlüğünce; 2017 yılında Asfalt Programında Köydes Projesi kapsamında 17 km I. Kat,  32,5 km II. Kat, İl Özel İdaresi programı kapsamında 12 km. I. Kat, 71,5 km II. Kat, protokollü işler 1,4 km ve aşılama yapılan işler 2,3 km, olmak üzere toplam 136,7 km asfalt kaplama işini tamamlamış bulunmaktadır. 2 adet menfez, 19 köye (19.613 m²) köy içi parke taşı yapımı ve 5 köye trapez kanal inşaatı tamamlanmıştır.
 
İl Özel İdaresi sorumluluk alanında bulunan toplam 2571 km. köy yolu ağı mevcuttur. Bu yollarda bulunan sanat yapılarında (köprü, menfez, büz geçişleri vb.) gerekli bakım-onarım çalışmaları yapılmakta olup, I. Derece öneme sahip köy yollarında trafik işaretleme montaj ve montajlı işaretlerin bakım-onarımı yapılarak sağlıklı ve sürekli ulaşım imkanı sağlanmaktadır.
 
Mevcut köy yolu ağının 1440 km.si asfalt kaplamalı köy yolu olup yıl içinde 2 ekiple yama malzemesi ile bakımları yapılmaktadır. Yaz aylarında aşırı sıcaklardan dolayı meydana gelen kusmalara 1 ekiple, yer yer 3 ekiple toz atılarak müdahale edilmektedir.
 
         967 km. stabilize kaplamalı köy yolarının greyderli bakımları, hasarlı bölgelerde malzemeli bakımları yapılmaktadır.
 
Su Kanal Müdürlüğünce;  6 adet köyümüzün şebeke hattı yapımı ile  içme suyu depo onarımları yapılmış olup, 3 adet köyümüzün içmesuyu sondaj bağlantısı yapımı sözleşme aşamasındadır. 1 adet köyümüzün içmesuyu ilave boru hattı yapımı ile ilgili orman izni alınması süreci devam etmektedir. 2 adet köyümüzün kapalı sistem sulama tesisi yapımı tamamlanmıştır. 2 adet köyümüzde kapalı sistem sulama tesisi yapımı devam etmektedir. 3 adet köyümüzde kapalı sistem sulama tesisi yapımı sözleşme aşamasındadır. 3 adet köyümüzde hayvan içme suyu gölet yapımı tamamlanmıştır. 5 adet köyümüzde hayvan içme suyu gölet yapımı ile ilgili orman izin süreci devam etmektedir. 1 adet köyümüzün kanalizasyon, fosseptik ve arıtma tesisi yapımı tamamlanmış olup, 1 adet köyümüzün de kanalizasyon, fosseptik ve arıtma tesisi yapımı sözleşme aşamasındadır.
 
 İnsani Tüketim Amaçlı Sular hakkında 20/10/2016 tarih ve 29863 Sayılı Resmi Gazetede yayımlanan yönetmeliğe göre Kırklareli Merkez ve ilçelerine bağlı 179 köyde suyun debisine göre ayarlanabilen otomatik klorlama cihazları ile değişimi ve montajı işlemine başlanılmış olup, Lüleburgaz İlçesi Köylerinde 3 adet, Demirköy İlçesi 13 Köye 14 adet, Kofçaz İlçesi Köylerinde Kocayazı II.Grup İçme Deposu ile birlikte 16 köye toplam 17 adet klor cihazı takılması sağlanmış olup, Merkez İlçe köylerinde toplamda 11 adet ve Pınarhisar İlçesi Köylerinde klor cihazı değişim işlemleri devam etmektedir.
 
İl Genelindeki Köylerimizin insani tüketim amaçlı kullanılan sularının yıl boyunca analizi yapılmış ve bedelleri İdaremizce karşılanmıştır
  
2017 Yılı içinde köylere , birliklere yardımlar  yapılmış ve yapılmaya da devam edilmektedir.
 
Tarım İl Müdürlüğünce ihale ve alımları gerçekleşen çilek, hindi palazı, arıcılık  ve kayın mantarı yetiştiriciliği, salma tavuk projelerine maddi destek verilmiştir.
 
Tarihi ve tescilli bir bina olan ve daha önce yangın geçirmiş olan Vali Faik Üstün İlköğretim Okulunda 2 adet ağacın kesilmesi ve Doğalgaz projeleri  Koruma Kuruluna sunulmuştur. Doğalgaz projeleri onaylandı ancak ağaçların kesilmesine izin verilmemiştir. Ön cephedeki ağaçların taşınması teknik olarak mümkün olmadığından ağaçların kesilmesi ile ilgili Orman Müdürlüğü ile görüşüldü ve ilgili birimce, sağlıklı ağaçlara ait kesim kararı verilemediği belirtildi. Bahçe duvarları ve cephe onarım projesi tamamlandı.
 
Defterdar Evi inşaat işi tamamlandı. Doğalgaz projeleri Koruma Kurulunda olup, onaylandıktan sonra yapının batı cephesinden doğalgaz tesisatı döşenecek ve uygulama işi tamamlanmış olacak.
 
İlim Yayma Cemiyetinden satın alınan binanın restorasyon projesinde, istenilen değişiklikler yapılarak Koruma Kurulundan onaylandıktan sonra Müzik Evi ve Sanat Uygulama Binası olarak ihale edilecektir.
 
Oklalı Camii restorasyon proje çizimi devam ediyor. Yüklenici firma yapının aplikasyon krokisi, kot kesiti ve vaziyet planını talep etti. Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğünce hazırlandıktan sonra yükleniciye verilecek.
 
Sinanlı Köyü tarihi Osmanlı Çeşmesi restorasyon projeleri hazırlanma aşamasında olup, İl Genel Meclisine gündeme alınması ile ilgili üst yazı yazıldı.
 
Kocahıdır İlköğretim Okulu Binası yapının basit onarım işi için ilgili firmalara teklif gönderildi. Cevap bekleniyor.
 
Yayla Ayçiçeği Okulu Binası Ana Giriş Kapısı Onarımı, konuyla ilgili olarak İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile görüşüldü. İlgili birimden yanıt bekleniyor. (Kapı yerinden alınarak atölyeye gönderilecek).
 
Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğüne Emirali köyüne spor sahası yapımı ve Turgutbey köyü spor sahasına soyunma odaları yapımı ile ilgili maddi destek verilmiştir.
 
Trakya Kalkınma Ajansına bu yıl sunulan yürütülen ve tamamlanan projelere de değinmek istiyorum. İlimizde 3 adet güneş enerji projelerinin gerçekleşmesi sağlanmıştır.
 
Trakya Kalkınma Ajansı ile ortak yürütülen Üsküpdere Karıncak İçmesuyuna Güneş enerjisi panelleri sistemi kurulmuş olup, köyün su deposuna elektrik üretimi başlamıştır.
 
Merkez İlçe Köylerine Hizmet Götürme Birliğince Trakya Kalkınma Ajansı ile ortak yürütülen Güneşin Suyla Buluşması (Kayalı- Yoğuntaş- Karahamza Köylerine ait İçmesuyuna Güneş Enerjisi panelleri) projesine eşfinansman sağlanmıştır. Köylerin su deposuna elektrik üretimi başlamıştır. 
 
Kofçaz İlçesi Köylerine Hizmet Götürme Birliğince Trakya Kalkınma Ajansı ile ortak yürütülen Kocayazı Köyü İçmesuyu Pompasının Elektriğini Sağlayacak Güneş Enerjisi Sisteminin Kurulması projesine eşfinansman sağlanmıştır. Köylerin su deposuna elektrik üretimi başlamıştır. 
 
         Kırklareli İl Özel İdaresinin 2018 Yılı Hazırlık Gelir- Gider Bütçesi             58.500.000,00-TL olarak denk bağlanmıştır. İçinde bulunduğumuz yılın gerçekleşme hedefleri dikkate alınarak hesaplanmıştır. Bu hesaplama gerçekleşen son üç yıllık gelir Bütçemizin ortalaması ile 2017 yılı Haziran ayı gerçekleşmeleri doğrultusunda hazırlanmıştır. Bir önceki yıl (2016 yılı) kesinleşen özgelirlerimiz üzerinden yapılan hesaplama ile
 
 
2018 YILI BÜTÇESİ İLE :
 
PERSONEL GİDERLERİ
 
23.360.337,00-
 
MAL VE HİZMET ALIMLARI
 
12.484.077,00-
 
SERMAYE GİDERLERİ
 
17.757.709,00-
 
TRANSFERLER
 
4.897.877,00-
 
GENEL TOPLAM
 
 
58.500.000,00-
 
olarak ödeneklerin ayrılması sağlanmıştır.  
 
Bu Bütçe içinde; İl Özel İdaresi olarak kanunen ayırmak zorunda olduğumuz kanuni payların toplamı 10.842.915,00-TL'dır.  9.502.057,00TL'sı % 20 Milli Eğitim Giderlerine ayrılan paydır. Bu paylar ilgili tertiplerine ayrılarak konulmuştur. Bunun yanında Özel İdare personeli giderlerine, genel yönetimin cari harcamalarına, yasama-yürütme organları hizmetlerine, birliklere ve köylere yapılacak yardımlara ve Yedek Ödenek tertibine ayrılacak ödenekler tek tek hesaplanarak ayrılmaya çalışılmıştır. Kalan ödenekler, netleşecek 2018 Yılı Yatırım Programında belirlenecek yatırımları gerçekleştirmek üzere;
 
 İşletme Müdürlüğüne, Yol ve Ulaşım Müdürlüğüne, Plan Proje ve Yatırım Müdürlüğüne, Destek Hizmetleri Müdürlüğüne, Su ve Kanal Müdürlüğüne, Güvenlik hizmetlerine olmak üzere ilgili Müdürlüklerin Bütçelerine dağıtımı yapılmıştır.
 
İl Özel İdaresi olarak bütçe imkanlarımız doğrultusunda, mahalli ve müşterek olmak şartıyla,  İlimizin köylerinin imar, yol, su, kanalizasyon, çevre, acil yardım ve kurtarma, orman köylerinin desteklendirilmesi, ağaçlandırma, altyapı, yol ve ulaşım ile sağlık, tarım, sanayi ve ticaret, sosyal hizmet ve yardımlar, ilk ve ortaöğretim kurumlarının bakım ve onarımı ile diğer ihtiyaçlarının karşılanması amacıyla gerekli desteği her zaman sağladık ve sağlamaya da devam edeceğiz.
 
2018 Yılı İl Özel İdare Bütçesi de bu amaçlar çerçevesinde hazırlanmıştır. İlimize ve halkımıza hayırlı olmasını temenni ediyorum. İl Genel Meclisimizin 2018 Yılı Bütçe Dönemi çalışmalarında başarılar dilerim.” dedi.
 
İl Genel Meclisinde gurubu bulunan siyasi parti gurup başkanları ayrı ayrı söz alarak Genel Sekreterimize teşekkür ettiler ve konunun plan bütçe komisyonuna havalesini önerdiler. Meclisin oy birliği ile bütçe üzerinde gerekli çalışmaların yapılması için 2018 bütçe tasarısı teklifi komisyona havale edildi.
 
 
İSAY2 Galeri
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Mevzuat
  • Açık Kapı
Karacaibrahim Mahallesi Mecidiye Sokak No:67 KIRKLARELİ
0288 214 12 14
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız